Monday, 14 November 2011

A +++























my cekebom gemok macam bom. hehe :)


N: Mok saya nak Cakap samtink ni :)
D: cakap la apa dia :):)
N: will u MARRY me ??
D: Malunya nak cakap ! emm Nak ler
N : Saya nak melamar awk ni, bila lagi ? ala jangan la malu, Menci mak.
D: berani nye awak melamar saya, saya pulak yang malu :)


NAH AWAK PUNYA :)

it’s a beautiful night we’re looking for something dumb to do
hey baby i think i wanna marry you
is it the look in your eyes or is it this dancing juice
who cares baby, i think i wanna marry you
well i know this little chapel on the boulevard
we can go whoa whoa
no one will no whoa
oh come on girl
who cares if we’re trashed
got a pocket full of cash we can blow whoa whoa
shots of patrol whoa whoa
and guitar girl
don’t say no no no no no

and we’ll go go go go go
if you’re ready, like i’m ready

just say yeah yeah yeah yeah yeah
cos it’s a beautiful night we’re looking for something dumb to do
hey baby i think i wanna marry you
is it the look in your eyes or is it this dancing juice
who cares baby, i think i wanna marry you
oh
i’ll go get the ring
let the choir bell sing like ooh ooh ooh
so what you wanna do ooh ooh
lets just run girl
if we wake up and you want to break up
that’s cool ooh ooh
no i won’t blame you ooh ooh
it was fun girl
don’t say no no no no no

and we’ll go go go go go
if you’re ready, like i’m ready

just say yeah yeah yeah yeah yeah
cos it’s a beautiful night we’re looking for something dumb to do
hey baby i think i wanna marry you
is it the look in your eyes or is it this dancing juice
who cares baby, i think i wanna marry you
just say i do ooh ooh ooh
tell me right now baby
tell me right now baby, baby
just say i do ooh ooh ooh
tell me right now baby
tell me right now baby, baby
oh
it’s a beautiful night we’re looking for something dumb to do
hey baby i think i wanna marry you
is it the look in your eyes or is it this dancing juice
who cares baby, i think i wanna marry you


Sunday, 13 November 2011

Cuti cuti

          




Hai Sey Man!!! CUTI tak sampai 2 minggu. macam nk bom je PJB tu.
bole tak Lec saya nak cuti banyak-banyak. pls pls pls kamu jangan dekot .
oh dekot ae !! jom. Ayuh kita BOM !


 hye kawan-kawan WATER 13, hye kawan-kawan PJB, Hye SEMUA.
tunggu kehadiran saya ye.
saya RINDU kalian semua. hikhik.


Rindu dalam di lema <3


Sembunyi, ada MUSUH !! Emm just want to say Muwah..
 k bye.

Di Alam Pekerjaan

Haa aucakk.. lama x update blog. Everything have changed. Memang macam-macam
DUGAAN yang datang bergolek semasa menjalani latihan di Nadia Comel Travel SDN. BHD ni. memang betol-betol holiwau.
Dugaan yang pertama
1) Rumah memang nampak BANGLO, dalam PEHH KONDO!!
2) Selalu mandi air kolam beralaskan kapit merah (gelak besar sampai menangis)
3) Selalu tidur pakai lampu padang bola ( asik tak ada lampu, tidur bergelap)
4) eh macam-macam lagi lah. kalau boleh macam tak nak balik JB tiap minggu.

HA HA HA HA HA nak ketawa hiburkan hati jap. hehe..
pejam celik pejam pekik lama-lama dah 6 MONTH duduk MELAKA ! memang TERBAIK! :)
MUWAHAHAHHAHAHA... :p


INI LAH RUMAH KONDO YANG SAYA CAKAP TADI :):)

Bayangkan !!

Renungkan !!
                        Nak tanya pasal perasaan di alam pekerjaan . memang betol - betol memberi saya cabaran yang tak terhingga sampai terkeluar biji mata ! hoho :)
tapi yang penting kat tempat KERJA memang BEST. Staff yang Sporting sampai pipi meloyot Ketawa terbahak-bahak sampai tak cukup mulot nak ketawa. hikhik
ok dah ni je BYE :)


Saturday, 23 July 2011

i miss you

Nah amek amek
ok fine!! sumpah aq xpernah berjauhan camni skali. Dulu time kat pasir gudang tiap minggu balik uma,tapi ni dekat melaka peh!! sebulan belum tentu balik. memang payah nak balik. kerja kerja dan kerja.

ok aku dah mula rindu kat tanah air, kat mak aku, 
ayah aku yang berada di perantauan, kat adik beradik aku,
ok x lupa juga kat teman-teman sekampung,
 kat water 13, eh bayak lagi lah. ok daus gemok pon same.
 muwah skit. hehe. :)
ala mak rindu tahu x. hari-hari call mak.
 dah macam orang khawin duduk jauh-jauh. huhu.
 ini baru belajar, belum khawin lagi. 
eh apa ni cite pasal kawen lak. huhu.
 jap nak nagis ni. :(
 malu tau nak nagis depan member
, nanti dorang cakap.
 peh nad nagis ae? cam nora danish tu. HAHA. :p budu*.
 mak nanti kakak balik kita pergi picnic kat hongkong ae?
 Miss u Mom and Dad

Sunday, 5 June 2011

Perasaan



Yeah.. Nak cakap pasal perasaan mesti semua
ada perasaan masing-masing kan.
pakai cantek konon nampak seksi
Tak tahu masyarakat pandang meluat.
omg! aku terngumpat lak. haha.
adalah satu manusia tu, bukan satu,, tapi seekor. 
susah kalau ada orang iri hati,dengki,
buruk sangka dengan kita. memang idop macam haram.
haram pon tak nak hidup macam dia.
kalau aku tulis banyak-banyak bukan dia tau pon. 
stupid nye kau nie. malas nak layan.
k bye.

Nah amek kau !!

Lawan bersangka buruk adalah bersangka baik,
semudah ABC bukan ??? 
Bersangka buruk ni akan datang dalam 
diri kita bila kita marah dan tidak sabar, 
dan pada masa itu, syaitan akan menguasai
 akal fikiran dan kewarasan kita. 
Seharusnya kita gunakan fikiran kita untuk 
mencari punca masalah sebelum bersangka buruk..
sekarang kau dah paham kan? nak aku terang kan dengan 
detail lagi tak? ok tak perlu . hik +_+

Saturday, 23 April 2011

Gembing :O


Why People like this ??

For you

 











hey you. Yes you


i&#8217;m lying. :PTrust me








it's All About LOVE <3

Everybody have something to say about love.
Be it cynical, meaningful, sad, cute or funny.
loved ones will never be the same again!

I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me


kau lah siapa lagi . grr. 

Friday, 15 April 2011

Stupid :p

wth! :D

Yeah .i'm tired of feeling Thin ??? :D



LOL





Empty


DO YOU THINK???
I FEEL WHAT I FEEL
i need to stop being so damn emotional about everything

Tuesday, 12 April 2011

BORING :(

what?
Hari Hari yang sangat sangat membosan kan kan kan. 
apa yg di masudkan dgn bosan ?dah cm tingtong ah, erk.
 boleh tlg jelas kn dgn mendalam?
Tingtong disini membawa maksud bosan tahap cipan 
sehingga menyebabkan kaki kau semut semut dan
 kerengsaan kepada aktiviti yg hendak di lakukan. HAHA.
yeah
 kesimpulannye pergi amik air sembayang bace doa tidur 
then lelapkan mata anda perlahan lahan :) simple ryte? 
kalau xblh tdo jugak, telan panadol berpapan papan...