Sunday, 5 June 2011

Perasaan



Yeah.. Nak cakap pasal perasaan mesti semua
ada perasaan masing-masing kan.
pakai cantek konon nampak seksi
Tak tahu masyarakat pandang meluat.
omg! aku terngumpat lak. haha.
adalah satu manusia tu, bukan satu,, tapi seekor. 
susah kalau ada orang iri hati,dengki,
buruk sangka dengan kita. memang idop macam haram.
haram pon tak nak hidup macam dia.
kalau aku tulis banyak-banyak bukan dia tau pon. 
stupid nye kau nie. malas nak layan.
k bye.

Nah amek kau !!

Lawan bersangka buruk adalah bersangka baik,
semudah ABC bukan ??? 
Bersangka buruk ni akan datang dalam 
diri kita bila kita marah dan tidak sabar, 
dan pada masa itu, syaitan akan menguasai
 akal fikiran dan kewarasan kita. 
Seharusnya kita gunakan fikiran kita untuk 
mencari punca masalah sebelum bersangka buruk..
sekarang kau dah paham kan? nak aku terang kan dengan 
detail lagi tak? ok tak perlu . hik +_+

No comments:

Post a Comment