Saturday, 23 July 2011

i miss you

Nah amek amek
ok fine!! sumpah aq xpernah berjauhan camni skali. Dulu time kat pasir gudang tiap minggu balik uma,tapi ni dekat melaka peh!! sebulan belum tentu balik. memang payah nak balik. kerja kerja dan kerja.

ok aku dah mula rindu kat tanah air, kat mak aku, 
ayah aku yang berada di perantauan, kat adik beradik aku,
ok x lupa juga kat teman-teman sekampung,
 kat water 13, eh bayak lagi lah. ok daus gemok pon same.
 muwah skit. hehe. :)
ala mak rindu tahu x. hari-hari call mak.
 dah macam orang khawin duduk jauh-jauh. huhu.
 ini baru belajar, belum khawin lagi. 
eh apa ni cite pasal kawen lak. huhu.
 jap nak nagis ni. :(
 malu tau nak nagis depan member
, nanti dorang cakap.
 peh nad nagis ae? cam nora danish tu. HAHA. :p budu*.
 mak nanti kakak balik kita pergi picnic kat hongkong ae?
 Miss u Mom and Dad

No comments:

Post a Comment